Ponuka splátkových produktov
Pevná splátka
Tu si môžete zvoliť výšku splátky aká Vám najviac vyhovuje a v závislosti od zvolenej výšky splátky Vám dopočítame dobu splácania. Výšku splátky si môžete zvoliť už od 10 € až do 130€ mesačne a presne rovnakú, okrúhlu sumu, budete platiť každý mesiac. Doba splácania je od 13 – 60 mesiacov, výška úveru je od 115€ – 4956€ (suma maximálnej výšky úveru je iba orientačná a mení sa každé 3 mesiace) a výška akontácie od 0-50% z ceny tovaru.
Šikovná splátka
Tu si zvolíte dobu splácania, aká Vám najviac vyhovuje – od 6 až do 96 mesiacov a v závislosti od zvolenej doby Vám dopočítame výšku splátky. Výška úveru je od 100€ -10 000€ a výška akontácie od 0 – 50% z ceny tovaru.
ČASTÉ OTÁZKY
Aké sú finančné limity pre nákup tovaru na splátky?
Nakupovať tovar na splátky môžete už od 100 € do 10 000 € (v závislosti od produktu).
Kto môže nakupovať na splátky?
Úver je určený pre fyzické osoby vo veku od 18 do 75 rokov (maximálny vek pri dosplácaní úveru). Úver môže získať občan SR, ktorý má trvalý pobyt na území SR a má pravidelný a trvalý zdroj príjmov (napr. mzdu, rentu, dôchodok, a pod.).
Aké doklady budem pri nákupe potrebovať?
Zamestnaný občan:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti (pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
V prípade nevereného príjmu v sociálnej poisťovni buď potrebné doložiť:
- kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace ALEBO
- výplatné pásky za 3 mesiace ALEBO
- potvrdenie zamestnávateľa o príjme
Výsluhový dôchodca:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
- rozhodnutie (výmer) o priznaní/zvýšení/znížení dôchodku ALEBO
- potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku ALEBO
- kópia výpisu z účtu za posledný mesiac
Starobný/invalidný dôchodca:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
V prípade nevereného príjmu v sociálnej poisťovni bude potrebné doložiť:
- rozhodnutie (výmer) o priznaní/zvýšení/znížení dôchodku ALEBO
- potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku ALEBO
- kópia výpisu z účtu za posledný mesiac
Fyzická osoba – podnikateľ (živnostník):
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
- daňové priznanie k DZP a detail potvrdenia z portálu FS podpísané klientom + doklad o zaplatení dane
ALEBO namiesto toho
- potvrdenie o výške dane na základe podaného daňového priznania a potvrdenie o zaplatení dane vystavené finančnou správou A
- predbežná účtovná závierka (príjem a obrat za obdobie nepokryté daňových priznaním) ALEBO
- výpisy z účtu za posledné 3 mesiace
Zamestnanec v zahraničí:
- platný občiansky preukaz
- druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
- kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace
- potvrdenie zamestnávateľa o príjme ALEBO
- pracovná zmluva s prekladom (s výnimkou nemeckého, anglického a českého jazyka)
Je zaručené, že úver dostanem?
Samotné spísanie a podanie žiadosti o poskytnutí úveru neznamená, že dôjde k uzavretiu zmluvy o spotrebiteľskom úvere. Poskytovateľ úveru rozhodne, na základe údajov, ktoré ste mu zaslali, či vám úver schváli a poskytne.
Ktorý úverový produkt je najlepší?
Práve toto záleží na vašich možnostiach a požiadavkách. Ponúkame široké portfólio splátkových produktov, z ktorého si každý môže vybrať. Môžete si nastaviť akontáciu (priamou platbou z vlastných prostriedkov), dobu splácania, resp. výšku splátky. Parametre produktu si nastavíte tak, aby mesačné splátky nezaťažili váš rodinný finančný rozpočet.
Kde nájdem po nákupe na splátky informácie k môjmu úveru a zmluvnej dokumentacii?
Ako sme spomínali vyššie, informácie o úvere a zmluvnú dokumentáciu nájdete v službe Internet banking.
Môžem odstúpiť od splátkovej zmluvy?
Áno, samozrejme. Aj pri nákupe na splátky môžete odstúpiť od zmluvy o viazanom spotrebiteľskom úvere, a to do štrnástich dní od jej uzavretia. Žiadosť o odstúpenie úveru čo najskôr odošlite poskytovateľovi úveru v písomnej forme. Najneskôr do tridsať dní odo dňa odoslania odstúpenia ste povinný vrátiť poskytovateľovi úveru istinu úveru, vrátane všetkých úrokov od doby poskytnutia úveru do doby vrátenia istiny úveru.
Kedy mi bude doručený výrobok?
Záleží na tom, akú dopravu ste si zvolili a akú má výrobok SPIMSI dostupnosť. V prípade, ak je váš úver schválený a zmluvu o úvere ste už úspešne podpísali, začíname pracovať na expedícii vašej objednávky.
Ako sa dozviem číslo bankového účtu, na ktoré mám zasielať splátky, a potrebný variabilný symbol?
Číslo účtu pre splácanie splátok nájdete:
- v zmluve o viazanom spotrebiteľskom úvere po úspešnom prihlásení do služby Nonstop Banking
- na web stránke Quatro v časti Oznamy
- v liste o prvej splátke – list zaslaný do schránky správ v službe Nonstop Banking
Variabilný symbol pre splácanie splátok rýchlo nájdete v službe Nonstop Banking po úspešnom prihlásení v časti „Informácie o úvere“ a taktiež v zmluve o viazanom spotrebiteľskom úvere.
Môžem úver splatiť aj predčasne?
Samozrejme, úver môžte splatiť aj predčasne. Pre viac informácií Vám odporúčame, aby ste kontaktovali Infolinku Quatro: 0850 123 000.